Assistència massiva a la Festa dels súpers a l’Estadi Olímpic

L’Estadi Olímpic de Montjuïc ha acollit la divuitena edició de la Festa dels súpers amb una gran assistència de nens amb els seus familiars.  La gran multitud ha col●lapsat els accessos des de la plaça Espanya, els carrers Santa Madrona, Foc i Lleida i la carretera de Miramar.

Sota el lema ‘ sóc així’ , aquesta edició ha comptat  amb més de 150 activitats gratuïtes i més de 50 espectacles, entre els quals destaca la gran competició musical de la família del Súper 3 contra el malèfic Senyor Pla.

El festival ha tingut lloc en un espai de més de 65.000 metres quadrats. Els assistents havien de dur unes ulleres del seu color preferit i alguns han anat vestits sencers del color que correspon a la seva cançó, ja que cada cançó del Super 3 està vinculada a un color.

Imatge.Autoria: elperiodico.es

FES UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.