Mor electrocutat un treballador de 41 anys al Polígon de la Zona Franca

Un treballador de 41 anys va morir electrocutat el passat divendres 25 d’abril mentre feia tasques de desmuntatge en una parcel·la contigua a la planta de fabricació d’Ebro a la Zona Franca de Barcelona.

Al lloc dels fets s’hi van desplaçar diverses patrulles de Seguretat Ciutadana i d’Investigació de la comissaria de Sants – Montjuïc, dotacions de Bombers, Guàrdia Urbana de Barcelona i el Sistema d’Emergències Mèdiques.

La firma automobilística, per la seva banda, va declarar en un comunicat que l’operari pertanyia a una empresa subcontractada, i que les tasques que han provocat l’accident no tenen cap relació amb l’operativa rutinària de l’antiga planta de Nissan. “Immediatament, s’ha activat el protocol d’emergència previst per a aquests casos, informant i col·laborant amb els serveis d’emergència i les autoritats competents”, afegia la marca, alhora que ha expressat el seu “profund dolor” per la pèrdua del treballador. 

Els Mossos han posat els fets en coneixement del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia i del Departament d’Empresa i Treball, d’acord amb els procediments habituals en accidents laborals amb víctimes mortals.

FES UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.