Tango amb Mora Godoy a Montjuïc en el marc del Festival Grec

El passat dimarts 29 de juliol, a les deu de la nit, dins de la celebració del Festival Grec de Barcelona, la figura més rellevant del Tango argentí actual, Mora Godoy, va regalar el seu espectacle tradicional i d’ avantguarda al Teatre Grec, al carrer Santa Madrona a la muntanya de Montjuïc.  La seva proposta és la mescla del llenguatge contemporani  i la sensualitat del raval.

Mora Godoy va ingressar al Teatro Colón de Buenos Aires com a ballarina clàssica, va recórrer el món durant 14 anys  amb la seva companyia i ara és membre de l’Academia Nacional de Tango. Ha ballat en exclusiva per als Rolling Stones i amb l’orquestra de Daniel Barenboim i ha creat musicals que han guanyat guardons com el Tanguera.

Mora explica històries a través de la seva dansa, fusionant tango amb milonga i candombe, música electrònica i salsa per crear una melodia vibrant. L’espectacle és un recorregut per l’evolució del tango, des dels farolitos i els guapos de l’inici a la imatge més tècnica del gènere. L’ovació final va posar de manifest que Barcelona és ciutat de Tango.

Fotografies: Agustín Forteza.

FES UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.