La teva salut en el món digital

Amb el títol La teva salut en el món digital, des del programa Més Digitals, s’iniciarà al CAP LA MARINA una formació adreçada a la ciutadania per millorar les seves competències digitals en l’àmbit de la salut, amb una durada de 15 hores, repartides en diverses sessions.

La formació estarà centrada en:

  • Conèixer i utilitzar correctament aplicacions i recursos digitals relacionats amb La Meva Salut, l’idCAT Mòbil i eines digitals de suport d’una manera
  • Familiaritzar-nos amb l’aplicació de La Meva Salut i amb les eines digitals de suport que tenim per a l’àmbit de la salut. A més, coneixerem les aplicacions o espais web dels hospitals de l’entorn. Aprendrem trucs que ens ajudaran a destriar les informacions fiables d’aquelles que no ho són, i comentarem allò que ens preocupa dels continguts digitals en l’àmbit de la Salut.
  • Conèixer bones pràctiques perquè l’ús del telèfon mòbil sigui segur i saludable, i fer especial èmfasi en conceptes com ara connectar amb la teva salut, la tecnologia que et cuida, l’hospital al teu mòbil i la salut sense enganys.

El curs serà molt pràctic, i us ajudarà a repassar els coneixements, les habilitats i els recursos bàsics que utilitzem quan fem servir dispositius digitals en l’àmbit de la salut.

Les sessions inicials seran 7 i estan programades per als dies:

04/05 i 06/05, que seran de 17.00 h a 19.30 h.
07/05, 11/05, 13/05, 14/05 i 18/05, en horari de 17.00 h a 19.00 h.

Es recomana assistir al curs amb un dispositiu mòbil intel·ligent o una tauleta digital.

Si esteu interessats, us podem entregar el full d’inscripció al taulell del CAP LA MARINA, i un cop omplert, ho podeu tornar a deixar al taulell.

Si necessiteu més informació no dubti a preguntar-nos.

Font: Més Digitals

CAP La Marina

FES UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.