Roberto Rico
La Caixa, l’entitat bancària més gran de Catalunya en tant que clients i beneficis, té un servei lamentable i vergonyós a la Marina perquè ofereix un tracte dolent als clients. No queda res de la qualitat, el bon tracte i la bona atenció als serveis. Fins fa poc al Passeig de la Zona Franca hi havia tres oficines que oferien un servei acceptable, però d’ençà un temps han deixat de fer-ho. Han triat prevaler el màxim benefici possible sacrificant el bon tracte al clients.
De les tres oficines que hi havia; una està tancada per obres de reformes des del mes de Juny. D’una altra, reformada recentment ( i millor que no l’haguessin reformat ) puc dir que vaig apropar-me per a ingressar una taxa municipal, i sorpresa! Des que l’han reformat no es pot anar amb diners en efectiu a pagar ni a ingressar res, perquè han eliminat els caixers de tota la vida amb una persona atenent-nos. Si no vas amb targeta o llibreta als caixers automàtics no pots operar, es veu que els diners en efectiu no valen, i sí en canvi, eliminar mà d’obra per treure el màxim benefici a costa de l’atenció al client. La caixera que va atendre la meva queixa em va dir que havia d’anar a l’altra caixa que quedava, la tercera, que no s’ha reformat i on encara hi ha un caixer en persona atenent els clients.
Vaig haver d’anar i esperar una hora i mitja fent cua ja que només hi havia una persona per atendre a tots els clients de les tres esmentades caixes. Finalment van haver de tancar portes amb els clients encara dins per acabar d’atendre’ns. Aquesta és l’atenció que es dona als clients. Crec que no mereixem aquest tracte denigrant. Hora i mitja dempeus, mal atesos en quan a la qualitat dels serveis, i ells continuen eliminant mà d’obra per treure el màxim benefici. Aquesta és la prioritat de La Caixa i no l’atenció als seus clients. I malgrat que potser sempre ha estat així, ara és descarat i fins i tot denigrant.
Roberto Rico, client de la Caixa… de moment!