Totes i tots junts en una jornada esportiva!

Institut Montjuïc

A finals de juny vam celebrar, un any més, la jornada esportiva de final de curs a La Bàscula, un espai que ens va permetre reunir tot l’alumnat de l’ESO i gaudir d’un matí ple d’activitat física, convivència i bon ambient.

Ens vam organitzar en equips mixtos i vam participar en diversos tornejos de vòlei, bàsquet i futbol, que van generar moments de molta emoció. Després d’uns partits molt disputats, va ser l’equip de professorat qui es va endur la victòria a la final de futbol.

Tot i la forta calor, els aspersors de La Bàscula ens van ajudar a refrescar-nos i van convertir alguns instants en una autèntica festa d’estiu. L’alumnat va gaudir d’una jornada dinàmica i divertida, ideal per tancar el curs amb energia i bon humor.

Una experiència que recordarem amb un somriure!

Institut Montjuïc

Institut Montjuïc

FES UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.