El Port de Barcelona presenta els seus serveis de hub mediterrani a la 14 a Sino Conference

10 transitaris catalans participen en la principal trobada anual dels transitaris xinesos

L'Estand del Port de Barcelona amb els integrants de la delegació catalana

Una delegació del Port de Barcelona integrada pel seu commercial manager, Lluís Paris; el sales manager Carles Mayol; i el delegat del Port a la Xina, Joan Dedeu, estan participant en la 14a edició de la Sino-International Freight Forwarders Conference, la principal trobada mundial de transitaris, que organitza anualment la China International Freight Forwarders Association (CIFA), amb la col·laboració de la WCA Family of Logistic Networks (WCAF).

La Sino Conference 2017, que se celebra enguany entre el 13 i el 16 de novembre al Shanghai Convention & Exhibition Center of International Sourcing d’aquesta ciutat xinesa, aplega a més de 1.200 transitaris de la Xina i de tot el món i preveu la celebració de 40.000 reunions bilaterals.

La infraestructura catalana, que té estand propi a la conferència, és des del 2008 l’Official Sponsor de la Sino-International Freight Forwarders Conference, fet que l’ha situada com l’únic port de la Mediterrània convidat als esdeveniments que organitza la WCAF i que ha facilitat que Barcelona hagi estat un dels punts de trobada de la xarxa mundial de transitaris. Fruit d’aquest acord signat entre el Port de Barcelona, l’Associació de Transitaris Internacionals de Barcelona (ATEIA-OLTRA), CIFA i WCAF, 10 transitaris catalans han assistit a la Sino Conference 2017.

El sales manager del Port de Barcelona, Carles Mayol ha participat en la Opening Ceremony, celebrada avui, on ha impartit la ponència “Port of Barcelona, main logistics hub in the Mediterranean”. Mayol ha presentat, davant d’un auditori format majoritàriament per professionals xinesos, el potencial de creixement que presenten els països de les ribes nord i sud de la Mediterrània i els avantatges que ofereixen els ports mediterranis, i en especial Barcelona, com a ruta d’entrada a Europa.

Mayol ha explicat que Barcelona disposa d’una situació estratègica com a centre de distribució a la Mediterrània, el sud d’Europa i el nord d’Àfrica, així com una connectivitat molt completa, amb serveis feeder i de short sea shipping (SSS), corredors ferroviaris consolidats i una potent oferta de transport per carretera. En definitiva, el Port està connectat amb el seu hinterland amb uns serveis eficients, àgils i competitius.

Durant els quatre dies que dura Sino Conference 2017 la delegació catalana té una completa agenda d’entrevistes orientades a establir relacions amb nous forwarders i consolidar els acords establerts amb actuals agents

FES UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.