Diligència i ho solucionem!

Abdó Florencio

abdó okEl passat 15 de gener, a las 8,14 de la tarda a la confluència del C/Alts Forns amb Mare de Déu de Port vaig escoltar una fuga d’aigua procedent d’una arqueta de Parcs i Jardins, (era bastant forta perquè se sentia fins i tot amb la tapa posada) i vaig decidir trucar al telèfon del civisme. Els vaig informar de la pèrdua d’aigua i de què era abundant, malgrat que no sortia a la vorera degut a que tenia molt bon drenatge i se n’anava cap al subsòl. Em van contestar que si no sortia l’aigua per el carrer, ells no podien fer res; els vaig demanar el telèfon de Parcs i em van contestar que no el tenien.

Durant el cap de setmana l’escapament va continuar rajant aigua, el que va fer que creués per sota el carrer i originés desperfectes al local situat a la cantonada del davant. Dilluns a migdia vaig trobar el propietari del local amb personal de Parcs i de la companyia d’Aigües de Barcelona, els quals van procedir a tallar el subministrament del reg (que romandrà tallat fins que no es repari l’avaria).

Si la persona que en el seu moment va atendre la meva trucada hagués estat més diligent en realitzar la seva feina; malgrat que no sortia aigua “al carrer “, el propietari del local no s’hagués vist afectat ni s’hauria perdut una quantitat d’aigua, que és un bé comú. Hem de prendre consciència entre tots de que si malbaratem els nostres recursos no es poden destinar a d’altres serveis per a la comunitat.

FES UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada