Barcelona vol reduir l’impacte publicitari a la via pública

L’Ajuntament de Barcelona proposa reduir un 20% els impactes publicitaris a la via pública i un 14% el nombre de suports. Així ho contempla el plec de clàusules reguladores per a la concessió de la conservació, subministrament, instal•lació i explotació publicitària de determinats elements de mobiliari urbà a la ciutat que s’ha aprovat avui inicialment a la comissió d’Economia i Hisenda. Ara la proposta haurà de sotmetre’s a un període d’informació pública abans de ser aprovada de manera definitiva.

Els principals objectius de la nova proposta són:

  1. Mantenir un cànon raonable fix durant la vigència del contracte.
  2. Disminuir l’impacte publicitari a la via pública.
  3. Reduir la durada del contracte.
  4. Garantir el manteniment i reposició del mobiliari urbà de qualsevol tipus que necessiti TMB per la seva programació.

El concurs proposa reduir un 14% el nombre de suports i un 20% els impactes publicitaris a la via pública. A la ciutat hi ha actualment 2.194 suports publicitaris, incloent marquesines de bus, panells a les boques del metro, lavabos o panells aïllats. Es proposa deixar-ne 1884.

La imatge és del fotògraf Carles Ribas (El País)

FES UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada