Qualitat i seguretat del pacient

El nostre grup de treball de Qualitat i Seguretat del pacient del CAP La Marina tenim l’objectiu de vetllar per la millora contínua de tots els processos d’atenció al pacient des de l’arribada al centre, l’assistència a les consultes, programació de proves i visites a especialistes; i sobre la seguretat del pacient en tot el procés de diagnòstic i de tractament.

El grup el formem personal administratiu, infermeres i metges. Ens reunim periòdicament per trobar punts de millora pel funcionament del centre.

Com detectem els nostres objectius de treball?

Per obtenir propostes de millores suggerides pels nostres companys de feina, tenim una bústia on poden dipositar els fulls de millora on ens exposen circuits que no funcionen bé i a la vegada possibles solucions i propostes de tota mena per millorar el funcionament del centre i l’atenció al pacient.

A fi de detectar problemes i oportunitats de millores a nivell extern, per part dels pacients o usuaris , analitzem les seves propostes a través  de la bústia de suggeriments i de les reclamacions. Amb aquestes tenim l’opinió del funcionament del dia a dia, de les sensacions envers al tracte de l’usuari, i de la manca de comunicació d’alguns processos en l’assistència sanitària i administrativa.

Val a dir que tots estem implicats en proposar millores i augmentar la qualitat i eficiència a l’atenció al pacient. A més,  es treballa des de la Direcció i des dels diferents grups de treball que tenim al nostre Equip d’atenció Primària (formació, atenció comunitària, ètica…).

Com veieu, al CAP, no tot és passar consulta i atendre pacients al taulell de programació. Hem fet una petita pinzellada del nostre grup de Qualitat i per acabar us presentem uns consells sobre la Seguretat del pacient (fotografia destacada)

Grup de Qualitat i Seguretat del Pacient

CAP La Marina.

 

FES UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.