Els mitjans de comunicació estan redefinint la seva relació amb la ciutadania mentre la revolució digital va prenent forma. En aquest context, l’AMCL –editora de LA MARINA– renova generacionalment bona part de la seva Junta directiva per tal d’agafar impuls en una transició cap a un model de comunicació transmèdia que integri tres suports d’accés: digital, paper i ràdio. buy albion silver Aquest pas va iniciar-se quan La Marina FM va abandonar la històrica denominació de Sants-Montjuïc Ràdio (abans, Ràdio Zona Franca) i més encara, quan van ser pioners estrenant la versió digital l’any 2001. Els reptes presents passen per enfortir els continguts i agilitzar els processos interns per tal d’oferir “més possibilitats a les veïnes i veïns de La Marina a l’hora d’assabentar-se del que succeeix en l’entorn de proximitat i d’estimular el debat participatiu sobre els problemes que afronten els barris”, explica Joan Barutel; reelegit com a president de l’entitat. Els continguts podran llegir-se en paper, al web, escoltar-se al 102.5 FM i compartir-se a les xarxes socials de LA MARINA; que tindrà una redacció unificada i menys jeràrquica. A més, cheap albion gold es redefiniran els serveis informatius de la ràdio i es dissenyarà un nou model de publicació en paper on la presència de les entitats i grups d’acció cívica del barri continuïn sent la base de la informació de proximitat.
La Marina, eix vertebrador del veïnatge
Els barris estan vivint una transformació intensa i “l’AMCL vol seguir contribuint-hi de manera decidida, cheap albion silver tendint ponts i mantenint el seu paper de punt de trobada; ric en diversitat, albion silver pluralitat, rigor informatiu, cheap albion gold participació i servei públic”, explica el president. buy albion gold Des de la seva fundació impulsada per Juan Antonio Reyes, l’entitat ha mantingut un ferm compromís amb la joventut, els col·lectius en risc d’exclusió social, buy albion gold el debat veïnal, albion gold la defensa de la igualtat i la reivindicació constant de les necessitats dels barris de La Marina; un paper que la nova Junta directiva “té la ferma convicció de seguir exercint, com en els darrers vint-i-cinc anys d’història, al costat de les veïnes i veïns”.
Un model transmèdia protagonitzat pels joves
Un dels reptes més immediats de l’entitat és “eixamplar la base col·laborativa que fa possible que els continguts arribin a tots els racons del territori”, per això s’està fent una aposta decidida per enfortir la implicació de les entitats juvenils i s’incrementarà el nombre de voluntaris que rebran formació periodística per part de l’AMCL,