Comerç, desitjos i màgia a l’XMAS Market
Organitza: Associació de Comerciants de la Marina
Les Carteres Reials recullen les peticions dels infants de la Marina
Organitza: Unió d’Entitats de la Marina
El Tió gegant, fidel a la seva cita amb el barri
Organitza: Unió d’Entitats de la Marina

La pluja obliga a suspendre el Pessebre Vivent
El Pessebre Vivent és un dels actes més representatius i assenyalats de Nadal a la Marina. Una trobada anual en la qual el veïnat gaudeix d’una representació en viu dels personatges i paisatges més reconeguts d’aquestes festes.
Una celebració per la qual entitats, associacions i voluntaris es preparen i treballen durant tot l’any, aconseguint uns resultats d’una gran qualitat que meravellen a una assistència provinent del barri i de tots els indrets de Barcelona, fins i tot més enllà.
Enguany, aquesta trobada no va ser possible a causa de la pluja, que va fer malbé alguns dels materials que havien de formar part de les diferents escenificacions, malbaratant mesos de feina i fent inviable que el Pessebre Vivent se celebrés, convertint mesos de feina en una absència que es va notar a tot el barri.


























