Es posa en marxa un servei d’assessorament administratiu i d’acompanyament d’ençà de la crisi sanitària de la Covid – 19

Suposarà un cop de mà a l’hora d’orientar les famílies de manera personalitzada, i de sol·licitar els ajuts

Biblioteca Francesc Candel. Font. Consell Comarcal del Barcelonès

Text: Yaiza Sánchez

A conseqüència de la crisi desencadenada pel coronavirus, algunes famílies del barri de La Marina s’han vist abocades en una situació crítica. Amb la voluntat d’ajudar-les, s’ha donat llum verda a un servei d’assessorament administratiu i d’acompanyament a la tramitació de les ajudes públiques, que s’iniciarà el proper dilluns 27 de juliol.

En concret, el nou servei persegueix dos objectius. Per una banda, orientar a les famílies sobre quines són les ajudes més adients segons la necessitat i derviar-les allà on calgui perquè siguin ateses. Per una altra, facilitar el procés de sol·licitud dels ajuts, tot explicant els diferents tràmits, documentació, terminis, etc.

El servei, ubicat durant la setmana vinent a la Sala Pepita Casanelles i a l’agost a la Biblioteca Francesc Candel, es farà amb cita prèvia. L’atenció telefònica per demanar-la serà els dilluns, dimarts i dimecres de 9:30 a 12 h, al telèfon 675 – 607 – 910. Com a novetat, es comptarà amb intèrprets per a aquelles persones amb dificultats per comunicar-se en català o castellà.  

FES UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.